Splošni pogoji poslovanja

PODATKI O UPORABNIKU:

OPG ĐURICA DARKO
(družinska kmetija)

I. G. Kovačića 165
HR - 32 236 Ilok
Republika Hrvaška

T: + 385 99 570 26 10
E: info@sladkikrompir.si

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

KONTAKT

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@ sladkikrompir.si

POGODBA – NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu OPG ĐURICA DARKO (družinska kmetija) I. G. Kovačića 165 HR - 32 236 Ilok Republika Hrvaškana ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@sladkikrompir.si na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Kopijo pogodbe (naročila), kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.

CENE IZDELKOV /STORITEV

Cene izdelkov/storitev so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V primeru, da po prevzemu blaga, prejeti artikel ni po meri potrošnika ali z artiklom ni zadovoljen, ima potrošnik pravico, da ponudniku najkasneje v 14-ih dneh od dneva, ko je potrošnik prejel blago, pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem potrošniku ni potrebno navajati razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pravica o odstopu od pogodbe ne velja za artikle izdelane po naročilu.

O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti na email naslov: info@sladkikrompir.si

Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Potrošniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, skupaj s priloženim računom najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika:

OPG ĐURICA DARKO
(družinska kmetija)

I. G. Kovačića 165
HR - 32 236 Ilok
Republika Hrvaška

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Če kupec odstopi od pogodbe v skladu z določili, mu ponudnik vrne vsa opravljena plačila. Vračilo plačil bo opravljeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelka. V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko nakazila na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v postopku vračila pisno sporočiti.

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– Pošiljatelj bo jasno razviden. – Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila. – Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. – Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. – Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik pritožbo odda preko e-pošte ponudnika. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zaradi tega si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

KODEKS RAVNANJA

Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

AVTORSKA ZAŠČITA

Vsa vsebina na spletni strani kakor tudi na podstraneh, vključno s slikovnim in video gradivom, je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih, blogih in foto galerijah z navedbo vira.

POJASNILO OPOZORILA

Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.

OPOZORILA

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.